středa 13. července 2016

Proč stále více atletů využívá Forever?

Výživa je důležitá v jakémkoliv sportu, který provozujete. Sportovní výživa se týká korekce váhy, regenerace a výdeje energie a zahrnuje produktové kategorie jako vitmíny, probiotika, výživové nápoje, doplňky a energetické nápoje. Forever nabízí širokou škálu výrobků, ktré pokrývají všechny tyto oblasti, a může poskytnout obchodní příležitosti proposilovny, kluby zdraví a profesionální sportovce, kteří se snaží o dosžení nejlepších výsledků.


Disponujeme souborem efektivních přírodních výrobků k zachování vašich kloubů a svalů ve vynikající formě s naší vlajkovou lodí - nápoji Aloe Vera GelForever Freedom a naší ohromnou škálou doplňků s unikátními produkty jako Argi, lokálně aplikovanými produkty jako Aloe MSM či Aloe Heat Lotion a s našimi produkty pro korekci váhy, které zajišťují dobrý zdroj bílkovin pro ty, kteří hledají doplňkové koktejly nebo zupůsob jak si udržovat váhu.


Co řekl o Forevru Gareth Jones

- manažer a profesionální trenér

Většina hráčů tenisu obzvláště tenisový trenéři vám řeknou, že trpí několika drobnými zraněními, která si udržují a mají je již několik let. Já jsem nebyl jiný. Měl jsem problémy s kolenem a ramenem, které se pouze časem zhoršovaly do stádia, kdy k přežití dne na kurtu jsem si musel vzít čtyři až šest léků proti bolesti, což jsem musel dělat mnoho let. Naštěstí mi rodinný přítel doporučil vyzkoušet nápoj Forever Freedom.


Po šedesáti dnech jsem zjistil, že můj život byl navždy změněn. Skoro jsem přestal užívat léky proti bolesti a cítil jsem, jak má kolena sílila den ode dne. Toto se stalo zhruba před pěti lety. Přesuneme-li se nyní do minulosti všechny problémy, které jsem měl s kolenními a ramenním kloubem jsou minulostí - díky Forever Freedom


Jak v tenisu, tak v mnoha jiných sportech jsou velké požadavky na práci nohou. Potřeba změny směru, rychlosti a intenzity, vše v řádu několika mála sekund vyvíjí rozsáhlý tlak na kyčle, kolena, spodní čásd zad, přičemž jsme ještě ani neudeřili míč. Dominantní rameno v tenisu většinou končí s nějakou formou zánětu z opakovaného jednostranného přetížení, jelikož během hodiny na kurtu je předpokládáno udeřit raketou až 5 000 krát. Stejný tlak se většinou objevuje u sportů jako ragby a fotbal a vedle toho též nárazy kladou velké požadavky na tělo, obzvláště kolena.


Právě jsem dokončil předsezonní tréninkový program s fotbalovým klubem Sheerwater, kde byl hlavní důraz kladen na zvyšování kondice a regeneraci před nastávající sezonou. K zaručení udržení vlastního zdraví a hladiny energie užívám řadu produktů. Den začínám s Forever Freedom (PDF), krátce následovaným Argi + (PDF) a přípravou koktejlu Forever Lite Ultra (PDF), který si vezmu s sebou.  


Vždy budu doporučovat Forever Freedom všem svým klientům. Je nezbytný k udržení funkcí a mobility zdravých kloubů - s přidaným glukosaminem ( k udržení tekutiny v chrupavkách), chondroitinem (k přilákání tekutiny a živin do chrupavky), MSM (k udržení zdravé pojivové tkáně a kloubní funkce) a vitaminem C (k zajištění produkce klagenu a neustálému udržení zdravé chrupavky). Nezáleží na tom, jaký typ sportovce jste, neboť udržování svého těla je přetrvávající výzva a Freedom je opravdu ta nejlepší cesta jak pomoci svému tělu fungovat na maximum.


Argi je můj oblíbený výrobek v naší produktové řadě, má tolik výhod pro naše těla, obzvláště pro všechny ve sportovním a fitness odvětví, neboť může zvýšit růst svalů, hmoty, síly a vytrvalosti. Též podporuje kardiovaskulární schopnost, regenerační úroveň a hladinu energie. Pro mě je to ideální nápoj pro všechny sportovce po celou dobu jejich sportovního výkonu. Hráči tenisu potřebují energii pro dvou až tří hodinovou hru na kurtu. Po napití při každé výměně strany bude tělo pracovat ve svém ideálu po celou dobu. Během mé předsezonní přípravy hráči skutečně rozpoznali rozdíl po vypití Argi v poločase. Pocítili mnohem více energie, obzvláště v posledních deseti minutách zápasu.

Atleti používají koktejly již mnoho let, neboť je to lehká cesta jak dostat požadované množství bílkovin do jejich diety. Hlavní funkce bílkovin v našem těle je výstavba a oprava buněk a tkání a též podpora vývoje svalů. Náš koktejl obsahuje tolik živin, že jej považuji za bezvadné jídlo pro atleta a doporučuji mým klientům vyzkoušet konzumaci koktejlu během první hodiny po dokončení tréninku, aby tělo mohlo tyto svaly opravit co nejdříve.


Všechny hráče v mém klubu jsem pobízel k aplikaci Aloe Heat Lotion  (PDF) před rozcvičením, protože obsahuje hřejivé látky, které proniknou hluboko do unaveného a napjatého svalu. Viděli jsme markantní zlepšení ve výdrži svalů zadního stehna u všech hráčů.
Článek je převzatý z časopisu Forever číslo/říjen 2012

Žádné komentáře:

Okomentovat